بی چاره گوش هایم

یه دختر مردادی بی اعصاب✗✗✗

هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف اسمان از قامتم کوتاه تر باشد

 

گاهی دلم برای گوش هایم می سوزد. . .

طفلکی ها. . .

سکوت را هم باید گوش کنند. . .(!)



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت15:07---6 شهريور 1393
مــــن دخــــتر شدم...

تا با تــــمام وجودم عاشـق یه نـــفر باشم، فقط یه نفر...
من دخــــتر شدم...

تا با احســاسات قشــنگم آرومــش کنم...
من دخـــــتر شدم...

تا تکــــیه گاه خســــتگی های یه مــــرد باشم...
من دخـــــتر شدم...

تا به یـــه نوزاد زنــــدگی ببخـــــشم...
به ســـلامتی دخــــترای سرزمینــــــم


پونه
ساعت15:37---31 مرداد 1393
Like

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

آخرين مطالب
About
حرف اضافه ممنوع✗✗
Menu
Authors
LinkDump
Archives
Links
Design
Specific
Others